سازمان بنادر؛ پسکرانه بنادری که فرصت سرمایه گذاری دارند را اولویت گذاری کند/ رونق پسکرانه بنادر مستلزم توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای است/ کاهش هزینه های تولید با حضور تولیدکنندگان در پسکرانه بنادر/ افزایش صادرات کالا با استقرار واحدهای صنعتی در پسکرانه بنادر افزایش همکاری های تجاری بنادر گیلان با بندر اکتائو قزاقستان/ بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی، وارد کنندگان و صادرکنندگان تخفیف ۴۰ درصدی هند و سازمان بنادر به کشتی‌های ورودی به بندر چابهار اولین همایش اتصال کارآمد ریل – بندر چهارم اسفندماه در تهران برگزار می شود/ بررسی راهکارهای افزایش سهم ریل از بار ورودی و خروجی از بنادر/ شناسایی نقش حمل و نقل ریلی در شاخص های عملکرد لجستیک بنادر اتصال ترمینال های طرح توسعه بندر شهیدبهشتی به محورهای مواصلاتی/ تسهیل ترانزیت کالا از بندر چابهار/ سهولت دسترسی به ترمینال های کانتینری طرح توسعه بندر شهیدبهشتی آماده سازی شناورهای جستجو و نجات دریایی هرمزگان/ ساخت و تعمیر اسکله های مسافری با هدف تسهیل در پهلودهی شناورها/ طراحی ۶ فروند اسکله فلزی شناور در مبادی گردشگری هرمزگان ساخت اولین کشتی یخچال دار پشتیبانی ماهیگیری کشور در بندرعباس ضرورت رونق صنعت بانکرینگ در ایران/ اعلام مهم ترین چالش ها و راهکارهای توسعه ترانزیت کشور/ لزوم کاهش هزینه های حمل ریلی کالاهای ترانزیتی و صادراتی ​ تکمیل پروژه خط آهن چابهار - زاهدان در سال 1400/توسعه سفرهای دریایی به کشورهای خلیج فارس و خزر دنبال می شود/ تعرفه‌های واحد ترانزیت با 5 کشور بیانیه پایانی بیست و هفتمین همایش ارگان های دریایی کشور/ تأکید بر استفاده از ظرفیت های کشور در حوزه صنعت حمل و نقل دریایی
شناور لندینگ کرافت جُمان در بندر خرمشهر به آب انداخته شد
ابوطالب گرایلو از آب اندازی شناور کانتینربر "لندینگ کرافت جُمان " در بندر خرمشهرخبر داد.

رئیس اداره  بازرسی و ثبت شناورهای بندر خرمشهر اظهار داشت  : شناور لندینگ کرافت جُمان دارای ظرفیت 1800 تن بارگیری وظرفیت  ناخالص GT1100 می باشد که با بدنه ای از جنس فولادتوسط شرکت کشتی سازی شناور سازان کارون واز محل وجوه اداره شده سازمان بنادر ودریانوردی ساخته شده است .

گرایلو  درباره نوع کارایی این شناور گفت: نوع طراحی این شناور  متناسب با حمل کانتینر و آب شیرین است که دارای  9 مخزن حمل بار مایع با ظرفیت 1400 متر مکعب می باشد.

وی افزود : طول این شناور 67 متر و عرض آن  14 متر می باشد که دارای ارتفاع 2/4 متربوده و  تحت نظارت مستقیم اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان وموسسه رده بندی آسیا ساخته شده است.

گرایلو در ادامه گفت : ساخت این شناور از سال 1386 شروع و در روش به آب اندازی آ ن  از بالشتک های هوا استفاده گردید .

وی در پایان ساخت شناورها را به دست متخصصان داخلی نشان از همت و ارتقای دانش فنی آنان دانست که صرفه جویی های ارزی مناسبی برای کشور در پی خواهد داشت .
۲۴ مهر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۴
کد خبر : ۸,۲۵۲

ارسال نظرات

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید